26 Ekim 2007 Cuma

SeN BeNiM CaNıMSıN

slm milet;ben SeÇiL şimdi bana bu nerden çıktı geldi diyeceksinz buse düğünde göbek atarken..:)ben busenin sifresini gizlice aldım günlüğüne neler yazıorum biliorum bana çok kızcak ama ona olan duygularımı belli etmek istedim sadece.Sakın bana kızma izinsiz girdin dieee noluurrr!
Busem sen benm herşeyimsin ya walla bak..sen her nekadar senin merwen war fatoşun war desende insanın canı başka oluyo yaa..iYikİ WaRsIN!! bana çok kızıosun belkide bana hiç derdini anlatmıosun die ama inan sana güwenmediğmden deil,sadece kimseye anlatmak istemedğim için ama SaKıN sen anlatmamzlıkı yapma tmammı :)yoksa ben biterim walla ya
ya inan senin gibi kuzenm olduğun için çok gururlanıorum 0biliomusn hatta bugün bayramın genel prowası wardı bagıra bağıra "buseler bayrama girmickmi ? "diorum ztn buse dedimmi herkes bilir onu tanımayan yoktr.e herşeyde başrol alır herkesi kendine sewdirir se,güzelliği ile herkesi ile büyüler ise olcağı bu..:)ama inan >O BeNiM KuZeNGururlanıorm :)çok güzl bişi..
eskiden hergün beraberdik,tüm gün ama şimdi ewler ayrılnca baya zor geldi bize ayrılmak ama olsun biz hala bi değer kaybetmedik...
warya size saptığımz şeyleri saysak saysak bitmez o;un sawaşlarımı dersin..o biraları tepemizden aşagıya dökmelermi dersin..uff ya biz çok salağız:)kabul ediorumm nyse çok uzatmıcamm hıı bu arada yaptığm yazım hataları için çok özür dilerim...:)
SeNi
Çok
SeWiyOrUMM
KaRDeŞiM BeNİMMM!!

Hiç yorum yok: