7 Ekim 2007 Pazar


hastayım çok..yatak döşek yatıyorum..karnımda feci bi ağrı,bi mide bulantısı,üşüme,baş ağrısı,şu bitmek bilmeyen kahrolası burun akıntısı...yaklaşık bir paket peçete bitrmişimdir heralde..kıpkırmızı burunla dolaşıyoum evde..aynaya bile bakamıyorum artık bu iğrenç yüzü görmemek için..
gece mi desen hiç anlatmiim bu kadar kötü bi gece geçirmeyeli çok uzun zamn olmuştu heralde..Uyumak istiyorum,uyuyup unutmak her şeyi.. ama uyuyamadım bugün gece! içimde bi sıkıntı,bi daralma..biri boğuyor sanki beni ve o bağmaya çalıştıkça kurtulmaya çalışıyorum ondan geri çekiyorum kendimi..neler neler yaptım gece..kakltım,yattım,oturdum,kitap okudum,test çözdüm,şiir yazdım,tv seyrettim,müzik dinledim ama hiç biri kâr etmedi bir trlü geçmek bilmeli kahrolası zaman ama sonunda btmişti ve giyinip dershaneye gittim ölü gibi...
biitti dershanem ve hemn geldim eve uyudum..zaten su yok..elektirik yok..uyandığımda birkaç satr bişi yaziim dedim O' nun için..kendime bile inanamadım çnkü yazamadım ona dair bi şeyler karalamak gelmedi içimden çünkü artık O yoktu ve bu defa gerçekten olmamalıydı bana bunu göstermişti gece.. siz siz olun kimseye BENDE demeyin çnkü inanın en çok o yaralıyor insanı..
'Seni Seviyorum'=>BeNDe..'

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:)))))))))))))))) seni seviyorum haytım hemde cokkkkkkkkkkkkk ((ufuk))