21 Ekim 2007 Pazar

Hani bekleyecektin bir ömür boyu
Hani olmayacaktın başkalarının
Sen "yalancı" çıktın,"vefasız" çıktın
Senin gibi biriyle işim olmaz ki...
diyor şarkıda saat;sabahın 5 i ve biz oturuyoruz kuzicimle..ufuk beyi uyandırma çabalarımdan sonuç alamayınca;kuzicim seçil'i uyandırdım(Allah'ım beni de hep uykucular mı buluyo ne:)..)

dııtt dııtt dııtt çalıyo telefon, hala çalıyo..dııtt dıııt .. ayy yok uyanmıyo çocuk yaa deli olcam bu ne uykudur anlamıyorum yaa 5864 kere aradım belki..şimdi siz de" seninde ne zorun var o kadar arıcak uyanmıyosa uyanmıyodur rahat bıraksana" diceksiniz biliyorum ama napiyim yaa uyumasın, bi'kerecik sesini duymak istiyorum :( Ay ama uyusun yaa bitanem yarın işe gitcek..yaa tamam uyusun da bi kere uyansın "alo" desin 1 dk konuşalım sonra tekrar uyusun..Ooofff aman neyse yaa UYUSUN açmıyo işte aramıcam artık..kızdım!!!
Amaaaaaaaaaaan o açmazsa açmasın biz kuzicimle çook eğlendik..Dedikodu yaptık(bayadır görüşemiyoduk da..),fotograf çekldik,son ses müzik açtık aldık biraları elimize birz çakır olduk sonra göbek attık sabahın 3 ünde..:)ohh valla kıskananlar çatlasın çatır çutur:)
Ay bu arada ben kendi derdime düştüm yazmaya koyuldum kuzicim geçmiş camın önüne şarıl şarıl yağan yağmuru seyrediyoo..yaa benimde canım çekti bi gidip bakıp geliyim..:)
...

geldim daha doğrusu geldik..nasıl bir yağmurdur dışardaki anlatamam,şakır şakır..çıkıp dışarı koşmak bağıra bağıra şarkı söylemek istedim bi an..tüm kinleri,kırgınlıkları,kızgınlıkları yağmura verip onunla sele karışmasını istedim..Ne de güzel olurdu..!
ya her şey iyi güzelde yarın dershanem yok ve bende böyle giderse evde oturucam yağmur felaket offfff:(
yarın evde olduğuma göre yarın devm ederim öptüm hoşçkl..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhh wallla ne eğlendik bütün bi stesimiz üzerimzden attık..neler yaptık neler nelr ama akşamınada olcağı warmış...:(wardı zaten o kadar gülmekten başa gelcek bişi...