26 Ekim 2007 Cuma

:)biraz şaşkın



ne yazmalıyım inan bilmiyorum..Bi sinrle bloğuma girip sinirimi burda dökmk isterken bi baktım ki bilmediğim yabancı bi yazı önce şaşırdım yanlış girdim galiba dedim ama okuyunca anladım ki benim Deli dolu bi'tanecik kuzicimmiş meğer..:)Kızmadım buraya yazı yazdın diye ama bidaha haberim olsun olur mu:)


Şaka bi yana çok sinrliyim Seçil çokk!!Göbek atarken demişsin ne göbeği ayaga bile kalkamadım tam kalkacaktım karşıma bi baktım ki YİNe O!!Sıkıldım artık yaa off neyse salla!!!!


gelelim sana kara böcük:)Sana da kızıyorum çok!kimseye anlatmak istemediğindenMİŞMİŞ de falan mış da filanmış da..Ben KiMSe miiym haa..!neyse herkes yaptığının karşılığını alır hayatta:)her ne kadar ben gerektiğinden fazlasını versemde..


Sende BeNiM Her Şeyimsin CiCiM BeNim Seni seviyorum:)



İYİ Ki VaRSıN!!!

Hiç yorum yok: