25 Ekim 2007 Perşembe

Anlamıyorum,anlam veremiyorum.!Bi insan nasıl olur da kendisine yapılan bunca şeyden,yüzüne sert bi şekilde kapanan kapılardan sonra hala sevgisini korumaya devam ediyo an-la-ya-mı-y-rum!!!
"Git" diyorum her seferinde "git,artık seni istemiyorum,ben kendime senin olmadığın binbir çeşit çiçeklerle dolu yeni bi yol buldum ve bu yolda seninle elele yürümek istemiyor aksine yürümem gereken kişinin elini tutuyorum sımsıkı"diyorum..Yine de anlamıyor..
SEviyorum diyor; seni çok seviyorum!!!Ben istemiyorum beni sevmesini,benim hayatımda rol almasını,çevremde dolaşmasını,her gün yanıma birilerini gönderip beni çağırtmasını,ansızın önüme çıkıp konuşmaya çalışmasını,telefonumun onun sevgi msjlarıyla dolmasını,her an her dk etrafımda olduğu için rahatça dolaşamıyor olmayı,her özel günde ilk beni aramasını,bana ait hiçbir özel günü unutmayışını ve hatta ilk onun dile getirip kutlamış olmasını,çok sevdiğim arkadaşlarımı onunda arkadaşları olduğu için silmiş olmamı,her defa onunla gözgöze gelmeyi benden gözünü hiç ayırmayışını,herhangi bir erkek arkadaşımla konuştuktan sonra arkadaşımın bir sürü tehditler almasını,yüzüne kapattığım tüm kapıları hiç tereddüt etmeden hatta tekrar kapanacağını bile bile ısrarla açmaya çalışmasını hatta açmasını,benim bulunduğum tüm organizasyonlarda onunda bulunmasını,benden sonra kimseyle çııkmamış olmasını,hrkesin bana gelip; "-O- seni çok seviyor be Buse bi kere daha deneseniz" demesini,herseferinde hayatıma müdahale etmesini,zor anlarımda her zaman yanımda olmasını,zor anlarında yanında ilk beni istemesini,kendini bu kadar bırakmasını,bu denli gözyaşı dökmesini,-beni sahiplenmesini-
İS-TE-Mİ-YO-RUM!!!!!!!

Hiç yorum yok: