3 Ekim 2007 Çarşamba





Akyaka'daydık 2 gündür..gnlük olarak gittiğimiz akyaka turu planladığımız gibi olmadı ve 2 gün kaldık Akyaka da..


Cumartesi Sedat gitmişti,pazarda(ben dershaneden çıktıktan sonra) biz gittik kuzicimle(Seçil)...


kafa dağıtmak için gzel bi 2 gündü..pazar günü gttiğmizde öğle vaktiydi.. ben de seçil de oruçtuk ve haliyle biraz bitkin ve cansız:)biraz uyku molasından sonra attık kendimizi o güzelim Akyaka mızın eşsiz sahiline..çocukluğum o kumlarda geçti benim..o yeşille mavinin birleşip harikalar yarattığı Akyakada..


HAla ilk günkü gibi çok güzeldi Akyaka..yıllar beni yorup eskitse de o hala aynı güzelliği,canlılığıyla gülümsüyordu bana..'hadi gel' diyordu yine çocuk gibi gül koş oyna yine çocukluğundaki gibi mutlu,acısız ol'...bende kulak verdim akyaka'ya ve mutlu oldum çocukluğumdaki gibi..


bir sürü foto çektik kuzicimle:)o beni çekti ben onu durduk yere öylesine çekildik durduk..çünkü hani mutluyduk ya(akyaka için),hani unutmuştuk ya bütün dertleri,hani gülüp eğlenebiliyorduk ya her şeye rağmen işte oyzden sürekli pozlar verdik ve anı depoladık hafızalara..işte o mutlu ve birlikte fotolarımızdan bitanesii...

Dediğim gibi her şey güzeldi 2 gün..Eğlenmiştik..EĞlenebilmiştik..İstemiştik çünkü mutlu olmayıı..



şarkılar söyledik gece sahilde bağıra bağıra..kimse umrumuzda değildi o gece..çünkü o gece her şey kendimiz içindi..şarkı söylerken dolan gözlerime sürekli sinyaller gönderdim bugün ağlamak yok diye..oda dinledi beni ve zorda olsa akmadı o gece oysa şarkıda;




"Vakti geldi ayrılığın ne yapsak boş
kurtulamaz bir sevda bu amansız rüzgardan..
oysa senle çok zamnlar paylaşmıştık acılarımı,umutlarımı....
hiç utanmadan..."diyordu..

Ama ağlamamıştım işte..saat;23,30 du sahildeki faslı bitirip parka gittik..kimseler yoktu.. ben kuzicim ağaçlar kuşlar yeşil ışıklar bide içimdekibir trlü benden silmemi istedikçe benm silemediğim vazgeçemediğim; ...... . ama o nu bugünlük kalbimin taaaa derinlerine atmıştım..bugün eğlenecektim,gülücek,oynıcak,uçurtma olup uçucaktım..(en azından çalışacaktım..)



park ta şöyle bi oturdum önce hatıralarım vardı o parkta beni yiyen sineklerin onu da yemiş olması geldi ilk önce aklıma sonra ikimiznde durmadan kaşındığı en sonunda dayanamayıp gidip otobüse oturduğumuz an..yine dolmuştu gözlerim ve ben yine sinyal göndermiştim onlara..2. de de dinlemişlerdi beni ve durdurmuşlardı kendilerini ama 3,sünde dinlemiceklerdi artık..nyse attım hemn bunları bi kenara ve tuttum seçilin elinden tattıravalleye bindrdim.. bende geçtim karşısına güle oynaya bindik.. :)





ondan indik kaydırağa,ordan salıncağa derken bi baktık ki saat 1,15 olmuş artık eve gtmenin vaktydi..zaten babannem aramaya başlamştı hadi artık diye..allhtan sedat vrdı yanımızda da braz rahattık o kendi halindeydi zaten bi ark. buldu orda ve tavla oynadı..



snra yavaştan kalktık bitiyordu mutlu saatler çnkü eve gdnce biliyorum bu maske çıkacaktı yüzümden çnkü braz önce msj gelmişti telefonuma;



UNUT BENİ SEVGİLİM BEN UNUTMUYORUMM....yazıyordu mesajda..



nyse burda bırakıyorum gerisini snra yazarım gons zaten canım sıkldı şimdi ... ii olduğum bi anda devm ederim..


işte sana o güzel gnlerin sonuna doğru daayanamayıp içimin burkulmasını sağlayan son resim...





hoşçakal gons...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçektende süper bi hafta sonuydu bu kadar güzl bi gün yaşatıığın için çok teşekkür ederim cnm benm :) öptm kocaman

BuSiCe GoNs.. dedi ki...

ne demek herzaman:)