22 Ekim 2007 Pazartesi

Allah'ım beni mi sınıyosun anlamıyorum ki..Tam her şey muhteşem gidiyo mutluyum dediğim anda bir de bakıyorum ki yine bir sürü gözyaşı göndermişsin,bi sürü acı yüklemişsin omzuma..Sabrımı mı deniyosun napıyosun anlayamadım senelerdir..İsyan etmiyorum sana ama benimde mutlu olmaya ihtiyacım var diye düşünüyorum ne dersin çeksen olmaz mı artık şu kapkara bulutları üzerimden..Önce saatlerce güldürüp,ardından da gözyaşına boğmaktan neden bu kadar çok zevk alıyosun acaba..:S
Ama vardı o kadar güldüğümüzden haftasonu..resmen gülmekten yerlere yattım..ağzım aradı..ev inledi..saatlerce deli gibi güldük,güldük ama sonundaa...!!!!!!!!!yine yaptın yapıcağını ve babamı alıyodun yanına..Aldıkların yetmiyomuş gibi bi de onu almaya kalkıştın benden yine beni sınadın ..gördün mü bak artık anladın mı bendeki sabrın büyüklüğünü..n'olur çek artık şu kara bulutları vee mutlu et beni..çnkü gerçekten çok ihtiyacım varr..
Yine de sana da milyonlarca kez teşekkr ederim onu benden almadığın için..:S

Hep GüLün..Gülmek bana çok yakıştığı gibi eminim size de yakışacaktr..Gülücükler yüzünüzden eksik olmasın..kara bulutlar üstünüzü kaplamasın..Sağlıcakla kalın...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canm benm neden böle düşünüosun ki herşeyde bi hayır vardır..herşeyi oluruna bıraksan.. sen herşyi kötü yanından bakıyosun birde olumlu yanından baksan,bundan daha kötü şeyler de olabilir.. bak bana...belki bölesi daha ii oldu diyerekten oluruna bırakıorum en azından kalbimi awuruyorum ...
ZamAn HeRşEyiN DeRMaNıDıR BE KuzEn...