28 Aralık 2007 Cuma

Onca şeyin,onca olayın üstünden sonra ne yazılır,ne denir,nasıl anlatılır kırgınlıklar,kahroluşlar,yaralar,vuruluşlar, ölümler.....
hangi cümle,hangi kelime yada hangi harf anlatabilir ki mahvolmuşluğumu!hangi sıfatla bastırabilirim ki yaralarımı!nasıl bir cümleyle anlatabilirim ki ABLAM dediğim insanın üzerimdeki suçlamasını!!Şimdi o ABLAM dediğim insanın düşüncesine nasıl katabilirim ki iyi biri olduğumu!!
Ya insanlar nasıl böyle önyargılı olabiliyo yaa anlayamıyorum!!!Günlük hayatta bile ondan bahsederken ablam diye hitap ettiğim insan nasıl oluyoda "kardeşimi artık üzme,şu an her ne seviyedeyseniz bi daha görüşmeyin!kardeşimin üzülmesini istemiyorum!!" diyebiliyo yaa!nasıl bu kadar gaddar olabiliyo!nasıl bu kadar acımasız olabiliyo!nasıl bu kadar ön yargılı olabiliyo!benim kardeşini ne kadar çok sevdiğimi bilirken,onun uğruna her şeyi yapabilicemi bilirken nasıl oluyo daa Bİ DAHA GÖRÜŞMEYİN diyip hiçe sayabiliyo her şeyi!!!
O bana bunları söylerken ben neden söyleymiyorum ona içimdekileri!neden susuyorum ki hala!neden kendimden vazgeçiyorum ki yine yine yine ve yine onun uğruna!!!

Olmadı ABLA gerçekten olmadı!!O söylediklerin ne sana,ne bana,ne kardeşine,ne onca yaşanmış güzel şeylere,ne seni canımdan bi parça -ablam- bilip verdiğim değere ne de AŞKIMIN BÜYÜKLÜĞÜNE yakışmadı!!!!
Ama sen eğer ben hayatınızdan çıkarsam kardeşinin mutlu olucağını düşünüyosan ve bunu bana gelip söyleyebiliyosan bu defa gerçekten hiç dönmemek üzere SENİN VE KARDEŞİNİN HAYATINDAN ÇIKIYORUM!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Seni üzenler bigün pişman olucaklar mı acaba?ya da o olucak mı?Güçlü olmalısın Buse bu şekilde kendini bırakamzsın bizim sana ihtiyacımız var hemde çok...:(