7 Aralık 2007 Cuma

Garip bi ruh hali içerisindeyim ne zamandır..Karmaşığım,karmakarışık..mesela şuan o kadar çok şey var ki yazıcak ama cümleleri bir araya getirip de yazamıyorum..Birşeyler düğümleniyor ve orda kalıyor gerisi gelmiyor..
Neyse ben içimdekileri yine bi kenara bırakıp şuan dinlediğim şarkının içimde uyandırdığı hisleri anlatiim...Erman ender'in unutur olduk şarkısını dinliyorum..Özlemişim.. uzun zaman olmuştu dinlemeyelii..Kimbilir belki de Okan'a kızgınlığımdandr..!!
Şimdi dinleyince içimde garip bi his oluştu..Şöyle bi düşündüm de bu şarkıyı dnlerken ne kadar da farklıydı her şey..Aşklar farklıydı..Hisler farklıydı..Mutluluklar farklıydı..Okan farklıydı..Gerçekten dostumdu..Kişilik değiştirmemişti..Bi kız uğruna kendini bırakmamıştı henüz..Efendiydi..Dayanılabilirdi..Daha az kalp kırardı..Karşısındakini daha iyi anlardı..Başkalarının etkisi altında kalmamıştı..Bakışlarının bile bi anlamı vardı o zamnlar..Şimdi ki gibi boş değildi gözleri mutlaka bişeyler anlatrdı size..İnsanlara değer verirdi..Hiç olarak görmezdi..Hatalarının farkındaydı ve kabul ederdi..Rahat rahat dertleşebilrdiniz onunla..Bugün ki gibi yine hep güçlü görünmeyi severdi onu hiç gülmeden biriyle uğraşmadan bulamazdınız ve en önemlisi sadece ben bilirdim onun içinde kopan fırtınaları..Gülerken bile gözlerine baktığımda anlardım o kahkahaların aslında içindeki alevler olduğunu..Anladığımı bilirdi o da ve sık sık gözlerini kaçırırdı benden..Her tenefüs yanıma gelirdi..Dolaşırdık.İsteyerek ve severek vakit ayırabilirdim ona..Gecenin bi saatinde bile olsa telefonum onun tarafından aranıldığında isteyerek açardım ve dinlerdim onu ve o da benim tavsiyelerimi..Boşa konuşmazdım ona hiç, söylediğim her şeyi yapmaya çalışırdı..Dedim yaa bu şarkının kalbimde olduğu sıralar OKAN'da kalbimdeydi ve GERÇEK BİR DOST tu benim için ama şimdi...

Kendine gel Okan!!Biz eski Okan'ı özledik!!! Eski gnlerin hatırına bu şarkı sadece sana gelsin...!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

zaman...herşeyi değiştirdiği gibi insanları da değiştiriyor işte...insan belki bazı dertlerinden kaçmak için belki de sırf değişmek için değişiyo...vardır okan ın da kendince bir sebebi...hiçbirşey sebepsiz değil çünkü!!!