12 Aralık 2007 Çarşamba

Bugün evde oluşumun 3, günü..Ay çok sıkıldım yaa daraldım artık evde..aslında bgn gidicektim takmayıp doktoru ama kanımda mikrop çıkmış tekrar doktora gtmem gerkiyomuş o yüzden tekrar hastaneye gittim ve tekrar kan aldılar hemde 3 tüp ben alışkın değilim öyle kan aldırmaya falan kötü oldum başım döndü yığılıverdim olduğum yere zaten kanım yoktur benm bide 3 tüp birden alınca fena oldum..neyse ki geçti ama diğer ağrılarım yetmiyomuş gibi bide kolumun ağrısı çıktı ve artık ben gerçekten dayanamıyorum hiçbir ağrı kesici kâr etmiyoo..Allah'ım nolur artık geçsin off:(...
Buarada dün asker uğurlamaya gittim..Babamın kuzeni ama benim gerçekten öz abim gibi olan Kemal abimi..Eğer yazabilicek gücüm olsaydı dün anlatıcaktım içmde ki hisleri ama yazamadım eve nasıl geldim bilmiyorum..İçim acıdı onu orda o şekilde görünce..Sevgilisi vardı 1,5 senedir..Gözüm ilk onu aradı ama yoktu gelir heralde daha otobüsün kalkmasına zaman var diye dşündüm ve aldırmadım ilk önce ama ne gelen vardı ne giden..Çok kalabalıktı otogar abimden ayrı 3 kişi daha vardı asker..Bi yanda davul zurna bi yanda gözü yaşlı insanlar bi yanda da boynu bükük askerler:( artık gitme vaktiydi herkesi teker teker öptü abim Güçlü bir şekilde ama ben kendimi tutamamıştım çünkü aynı durumdayken hayatımın anlamının bu hallerini göremicektim,öpemicektim,sarılamıcaktım..:( hüngür hngür ağlarken ben,yavaşça yanıma geldi abim ve beni bi kenara çekti en zoru geride kalmak inan bana o yüzden sakın O giderken de böyle kendini harab etme yoksa çok kızarım dedi(ufuk için..) yüzüne baktım çok zor dedim ..evet çok zor dedi ayça ablayı göremedim dedim..dedim ya en zoru geride kalmak ben o kadar geniş bi insan değilim ona bu adar büyük bi yük yükleyemezdim o yüzden bitti dedi..ben yine ağlamaya başladım öptü ve koşarak otobüse bindi annesini bile öperken ağlamamak için kendini tutan abim;aynı duyguları paylaştığımız için olacak ki bende dayanamadı ve ağlamaya başladı..yanlış yaptın abi dedim içimden gerçekten yanlış yapmıştı şimdi kim bilir o kız ne halde,kimbilir nasıl geçti onun için o gün,kimbilir nerelere saklandı da baktı giderken,eminim otogara gelmiş ve bi yerlere saklanmıştır!!düşününce benimde ondan ne farkım vardı ki aslında..tek fark vardı;o gizlice de olsa hayatımın tek anlamı dediği insanı son kez giderken görebilmişti ama benim öyle bi şansım yoktu ve asla da olmıcaktı!!

Hiç yorum yok: