10 Aralık 2007 Pazartesi

hastayım çok..Acı çekiyorum..Yatamıyorum sırt üstü,oturmak zaten ölüm!!bir sürü ağrı kesicilerle durabiliyorum ayakta..Nerde ne varsa da beni buluyo zaten bi kurtulamadım şu dertlerden of!!Zona olomuşum şimdi de..Yani sinir ucu iltihabı..Doktor ilk baktığında neyin var senin bu kadar neye sıkıldın bakiim bu hal ne böyle bu kadar sıkıntı bu yaşta çok değil mi dedi baktım öylece yüzüne..bişey demedim tebessüm ettim hafifçe..Kötü bişeymiş eger mikrobik olursa kansere kadar yol açabilrmiş!Dikkat etmem gerekiyomuş kendime,yarın falan kolumu hareket ettiremeyebilrmişim ve bu durum uzun bi süre olabilirmiş 4-5 gün falan,suya değdirmemeliymişim,her şeyi dert etmemeliymişim,her şeyi içime atmamalıymışım,hayattan biraz zevk almalıymışım,kimsenin beni üzmesine izin vermemeliymişim falan da filan da!!dha ne kadar sürücek bu ağrılar dedim şu an uzun bi süre gibi gözüküyo çünkü yaralar baya bi içine işlemiş!tabi biraz da sana bağlı dedi..Bi sürü merhem,ilaç falan verdi..yarın bir sürü tahlil olucam uf..Kan aldırıcam ve ben kan aldırmaktan çok korkarım:( 5 gün raporluyum ama hiç evden çıkmam büyük ihtimalle..Çünkü görüp zona olduğumu öğrenen bütün insanların ayy ne derdin var bu kadar demelerine sinir oluyorum :) gerçi ben 5 gün yatamam evde biliyorum kendimi:) çarşamba giderm okula..:) neyse bian önce iyi oliyim kurtuliim de şu ağrılardan başka bişey istemiyorum :( canım çok yanıyo çok..:(

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ay cnbm ben sana kıyamam yaa :( nasıl olimde kurtuliim fln kızıorum ama... ::( geçicek merak etme bidnm
sçs mucx