19 Aralık 2007 Çarşamba

Biliyorum her zamanki gibi susacaksın… Sus... Tek bir kelime et... Adımı anacak kelimelerin boşa gitmesin... Bana gelmeyeceğinin farkındayım... Ama sevdim işte... Seni “ senden “ çok severek... Uğruna herşeyden vazgeçerek sevdim... Biliyorum gelmeyeceksin ve beni sevmeyeceksin…Ait olduğun karanlıkları bırakıp gelecek gücün yok senin... Belki de hiç sevmedin beni... Bırak sevme beni...! Bırak bana söylediğin her kelime yalan olsun... Unutma ki;“ yüreğimdeki sen” seni sensizlikte bile sevecek kadar büyük... Yüreğimdeki seni hiçbir kelime, hiçbir yalan küçültemeyecek...Çünkü, ben yüreğimdeki seni sevdim hep… inan hiçbir şey umrumda değil... Bana söylediğin kelimelerin yalan olduğu da... Ben sadece beni seven “ seni “ sevdim…Ve şimdi bana bıraktığın sensizliğin içinde tek kurşunu yüreğime sıkıyorum... “ Sen bana ait olmasan da ben sadece senin yüreğine aitim… Sadece senin sevdiğin bu yüreği “ senin yüreğine “ gömüyorum senden başka kimse sevmesin diye...”

Hiç yorum yok: