12 Kasım 2007 Pazartesi

Özleyebiliyormuş insan bir zamanlar nefret ettiği insanları bile..Seni sırtından binlerce kez vuran insanı bile özleyebiliyormuş..Gözünden yaşlar akabiliyormuş o aklına gelince..Onun la geçirdiği güzel anlar,paylaşılan onca şeyler akla gelince hiç çekinmeden akabiliyormuş..

İşte ben de özlüyorum bu aralar..:çok uzun zaman oldu görüşmeyeli çok uzun..Ne ben onun hayatına dair ne de o benm hayatıma dair birşeyler bilmiyoruz 4 aydır falan..Hiç ayrılmayan,her dk beraber olmak isteyen ve büyük bi çaba sarfedip beraber olabilen..Telefonda bıkmadan usanmadan saatlerce konuşabilen..Yalnızlık hissettiklerinde ilk önce birbirlerini arayan..Mutsuz anlarda sadece birbilerine iyi gelen..Birlikte kaç gün uykusuz kalıp sabahlayan ve o birsürü 24 saatleri bile yetiremeyen..Ne sevgiymiş be dedirten o iki insan şimdi birbirine o kadar uzak ki..Şimdi o kadar yalan gibi ki her şey,sanki hiçbir şey yaşanmamış,yaşanılan her şey bian da hafızalardan silinmiş gibi öyle uzak ki...

Şarkı dinliyodum radyoda ve dedim ki kendi kendime bundan sonraki şarkı bana gelsin!!Evt şarkı çalmaya başladı ve sel olup akmaya başladı gözyaşlarım..Çünkü onunla şarkımızdıı..İlk beraber dinlemiştik o şarkıyı ve ilk defa beraber ağlamıştık o şarkıda..İşte ogün Bu BiZiM ŞaRKıMıZ olsun diye söz vermiş,bu sarkıyı her duyduğumuzda bir çağrı bırakalım telefnlarımıza diye karar almıştık..Evet ben her şeye rağmen tuttum sözümü ve çağrı attım...Keşke her şey eskisi gbi olsa keşke yiine eskisi gibi olsak seninle ve keşke yanımda olsan yine..
HeR ŞeYe RaĞMeN
İyİ Ki VaRSıN..
işte bu şarkı sade ve sadece bize,sevgimize,dostluğumuza(eski),kuzenliğimize gelsin..!!
Bir daha bu yolları aynı hevesle yürür müyüm,
Kimbilir ne bekliyor kalır mıyım,ölür müyüm,
Ne malum dünya gözüyle bir daha görür müyüm?
Pişman değilim ama göçtüm kederden
Düşman değilim ama çöktüm erkenden....

Hiç yorum yok: