30 Kasım 2007 Cuma

Uzaklarda sevdim seni ben, elimin erişemediği, gözümün göremediği yerler de sevdim, nefesine, sesine uzak kaldıkça büyüyen hasretinle yol aldım…yoluma çıkan her taşa tekmeler savurdum da sana koştum…

Zordur uzaklarda yaşadığın aşk…sevilen özler, seven özler…özler de korkun karışır hasretine,bakamadığın gözlerdeki bir damla yaşı dahi kıskanırken başkalarından, zordur uzaklar da ağlayan sevgiliye verilen teselli…zaman geçer, geçer zaman, sinemaya gider,alışverişe gider, gezer,güler,kitaplar seçer,yalnızlığı geçer…. Sen yoksun…zordur uzaklar da sevmek…

Diyor ya, yürek ister AŞK, zaman ister, emek ister o,sevdiğini kıskanmak ister, beklemek ister, ister de dayanmak ister. Sana bağırmak ister, susmak ister, vurmak ister yüzüne, aşkını da kırgınlığını da, kırılmak, incinmek ister ve ardından ona sarılan sıcacık bir kucak ister. Seni özler…İnsan oğlu zor olanı ister, özlemek ister, kavgamın sonunda dudaklarım da son bulan bir özür ister, aşık aşk ister.Yollar yürünmekle biter,bastığım her toprak seninle hayat bulsun ister…seni yaşamak ister, attığın adımları saymak, güldüğün de yüzünde ki gamzeleri görmek ister…kokuna alışmak,içine çekmek ister,.Uzaklar gitmekle biter,kıymeti olmazdı,yorulmadan yürünebilseydi eğer...uzak güven ister,özveri ister, dayanmak ister, sabır ister...ister...ister..

Bunların hepsini başardığımızı sanmıştık demek ki başaramamışIz,başaramamIŞ!!...




Hiç yorum yok: