13 Kasım 2007 Salı

Bakın bugün kimleri anlatıcam sizleree..
CaNLaRıM'ı:)



EsiM'den başlamak istiyorum ilk önce.

Çok Doğru bi insan O..Doğrucu başı derim ona çoğu kez..Bir şeyin kötü olduğunu bilse bile doğru söylemekten çekinmez hiçbir zaman..İşte bu yüzden çok seviyorum O'nu..Esra'lığını seviyorum..Hep aynı insan oluşunu seviyorum..O hep gülen gözlerini,herzamn tertemiz olan saçlarını seviyorum..Hazır cevaplılığını ,açık sözlülüğünü seviyorum..Her ne kadar bazen bayat olsa da esprilerini:) seviyorum..Her sınavdan önce büründüğü o heyecanlılığı seviyorum..Herkesle iyi anlaşabilmesini seviyorum..O yeşil renginin kimseye (bana bile:) onun kadar yakışmayışını seviyorum..Ve tabi esmerliğininde:)O bembeyaz dişlerini seviyorum..O sıcacık gülüşünün yüzünü hiç bi zamn terketmemesini seviyorumm..Deminde dedm yaa kısacası onun Esra'lığını SeViYoRuM.!!!:)..........:)

Ve sıra geldi Güldeniz'imeee:)



Çok iyi kalpli biri O..Hiç kimsenin üzülmesine dayanamayan,herkesin iyiliğini isteyen biri..Diğerleri gibi onu da çok seviyorum ben..O masum yüz ifadesini,sıcak tebessümünü seviyorum..Her ne olursa olsun insanlara dayanamayışını onlara hep yardım etmek isteyişini seviyorum...Onunla her haftasonu 'Ne giycez?' muhabbeti yapmayı:) ve bu muhabbetin her hafta istisnasız dile getirilmesini:) seviyorum.. hergün Güzel olmuş muyum,yakışmış mı?:) demesini seviiyorum..Güçlü bi kız oluşunu seviyorum...Ben kadar olmasa da:) kokoşluğunu seviyorum..Kaşlarının şeklini seviyorum..Serdar'ı görünce yüzünün kızarmasını:) seviyorum..'Bilmiooooooooooruuuuumm' deyişini:) seviyorum..Her şeyiyle,tek tip olmasını SeViYoRum...:).....:)






Eveeet şimdi de SeleN' imee Geldi sıraa:)






Çok açıksözlü biri O..Sevmediği insanları yüzüne direk söyleyebilicek kadar açıksözlü biri..Çok seviyorum onu da..O bebek gibi yüzünü çok seviyorum O'nun..Gülüşünü,bakışını seviyorum..Saçlarını seviyorum..İlerde onun gibi bi kızım olsun istiyorum hep:)..Küçük triplerini seviyorum..Ne giyse yakışmasını seviyorum..O zarif tırnaklarını seviyorum..Renkli converselerini seviyorum hatta öyle renkli bi converse bulamadığım için kıskanıyorum bile onu:)..Gayretini seviyorum..Arkadan konuşmayışını seviyorum,dobra oluşunu..Bana her ne kadar olamasa da sıcakkanlılığını seviyorum..O renkli göz kalemlerini o gözbebeğinin sadece dış tarafı yeşil olan:) gözlerine çekişini seviyorum..Masumluğunu seviyorumm..Hiçbir zaman ısınmayan ellerini ve ısıtabilicek bi insan O'nu bklerken onun zor da olsa O'nu istemiyişini:) seviyorum..Kısacası OrJiNaL oluşunu SeViYoRuM...:)......:)








İşte anlatabildiğim kadar anlattım sizlere CaNLaRıMı:)Her zamn hep çok iyi geçinemesek de çok güzel vakit geçiriyoruz onlarla..Bu aralar iyiiyiz..AMan nazar değmesin:)




Dedikodu yapıyoruz bolbol..Dalga geçiyoruz birbirimzle...resim çekiliyoruz durmadan:)şipşak Buse oldum artık sınıfta fotoları benm telefnumdan çekiyoruz hep o yzden ordan oraya koşuşturuyorum hep hanımefendilr güzel bi ortam,güzel bi poz bulucaklar da çekicem diye:)Burda da dedikodu yapıyolardı BenSiz..Şipşakladım hemen :)Ne konuştuklarının hesabını yarın sorarım..=)








Gülüyoruz bolbol birlikte olunca..Yerlere yatıyoruz,gözlerimzden yaşlar akıyo yine bıkmıyoruz gülmekten..tüm sınıf şaşkın şaşkın bakıyo bize ama yine susmuyoruz hiç:)Nedense mutlaka bişiler oluyo bizi o kadar güldüricek..Bakın resme neye gülüyoruz acaba burda..Esra,Ben ve Selen baya bi gülmüşüz ama sanırım Güldeniz henüz neden güldüğümüzü anlamllandırmaya çalışyooo:)








İşte böyle sevinç ve üzüntülerle geçiyo günlerr..ve biz hep birlikteyiz onlarla..Mutlu oluyorum onlarlayken..Bu yüzden ben bu grubu ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM!!!



İyİ Ki VaRsInıZ!!!




İyİ Ki YanıMDaSıNız..!! ve İyİ Ki DoSTuMSuNuZ:)
Hiç Ayrılmamak,Hep Birlikte olmak dileğiyle..:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hahaha ilkk ben okudum güldenizden ve selendn öncee.. kısım süper olmuş fotoda da güzel çıkmışım hani :H canım arkadaşım ben de seni çok seviyorum blogunda bana da yer ayırdığın için teşekür etmicem ne zamandan beri sölüyom koy diye ama nerde ooo kime sölüyoruz kızım gelmiyim yanına bak.. şaka yaptım korkma hemen! canım artık ben hep yorum yazarım kurtuluş yok yorumlara boğarım bu arada çok açım konferans da çok sıkıcıydı zaten:( talım gıymatlım öpüyorum busiciim...esra(yzn)

BuSiCe GoNs.. dedi ki...

Canım benim yazan sen olda varsın olsun ben yorumlara boğuliiimm..:)çok seviyorum seni esi'M..:)

Adsız dedi ki...

Busem çok güzel olmuş çok beğendim.Ayrıca bence herkesi çok iyi tanımışsın...çok hoş...evet sıcakkanlı olduğum doğru ama sadece sana değil kimseye gösteremiyorum.şipşağım benim:D ya bak bana bile alıştırdınız foto çekilmeyi ben de artık hep fotoğraf çekileelim diye başınızın etini yerim...çok öptüm :D SELEN (sivri kafa :D)

BuSiCe GoNs.. dedi ki...

Eee bende sen gibi fotojenik olsam bende isterm her zamn fotograf çeklmek:)canım benm seni de çok seviyorum bennnn:)OrJiNaL im benm :D