10 Kasım 2007 Cumartesi

Değişiklik yaptım bugün bloğumda..Arka fonu değiştirdim..fena da olmadı hani:)Dedim;madem hayatımdaki şeyleri değiştiremiyorum bari blogumu değiştriiim ve koyuldum işe..
Birazda sıkıntıdan oldu tabi..dershaneden geldim şakır şakır yağmur yağıyo ve bende şemsiye yoktu nasıl gtcem diye düşünürken biricik arkadaşım yetişti imdadıma ve sağolsun bıraktı beni kapıya kadar..Evdeyim ama sıkıldım çok..
Şimdi de bekliyorum.Ozan'ın şu vazgeçemediği futbol maçından çıkıp beni aramasını..Uzuun zaman oldu onunla görüşmeyeli üniversiteye (9 eylül hukuk fakültesi) gittiğinden beri görüşemedk hiç..haliyle konuşmamız gereken çooook şey var..Hayallerimizde ki okulun nasıl bi yer olduğunu,ordaki arkadaşlarını,kaldığı tesisi,maçlarının nasıl gittiğini,maç sevdası yüzünden kırdığı bacağının şuan nasıl olduğunu,bu futbol yüzünden okulu nasıl bitirebileceğini hatta bitiremeyeceğini:),Onur'un bana ısrarla Ozan'la neden görüşmemem gerektiğini söylemesini,Sarmaşık'ta bensiz içtiği günlern hesabını:),O'na mağazayı ve istediğim şeyin tarifini gayet açık vermiş olmama rağmen O'nun o istediğimi hatta mağazayı bulamamasını:),beceriksizliğini,tembelliğini:),Muğla'yı,o beni bırakıp izmir'e gittiğinden beri hayatımda ve buralarda ne gibi değişiklikler olduğunu,Ufukla olan son olayları,benim şu iğrenç gecen mat sınavımı!,öbür hafta benim izmir'e gideceğimi ve o gün akşam ki programı,hatta uzun süredir gidemediğimz Sarmaşığa o gün akşm blki gidebilme ihtimalimizi,benim üniversiteye yani İzmir e gideceğim gün okulda olmasını,saatin 3 olmuş ve beni hala aramamış olmasını!!!!,bu futbolu yüzünden beklemekten hoşlanmamış olmamı BİRKEZ daha açıklamamı ve işte aklıma gelmeyen daha birçok şeyi konuşup hasret gidericez tabi bugn arayabilirse..!!Biliyorum görüşünce saatler yetmicek bize ama yettiği kadar artık:)neyse Akşam yazarım olanı biteni..yaptığımız dedikoduları:)

Hiç yorum yok: