26 Kasım 2007 Pazartesi

Kötüyüm hemde çooook...Benim için yarın diye bişeyin artık olmaması ne kadar da kötü..Herkese mutlu olmayı,gülüşünün değerini,bir tebessümle neler kazanabileceğini,daima dimdik durmayı ve hayatın ne olursa olsun çekilebileceğini söyleyen Buse'nin yarınlar için umudunun olmaması ne kadar da kötü!!!
Hiç uyumadım dün gece ..Düşündüm..O'nu,Ben'i,Biz'i,Aşkımızı,Çektiğimiz zorlukları,İmkansızlıklar içinde bile imkan yaratmamızı,Kırılan kalplerimizi,hayallerimizi,uğruna döktüğüm gözyaşlarını,yanımdayken kendimi ne kadar huzurlu ve umutlu hissettiğimi,ArTıK O'nuN YaNıMDa oLMaYı IsRaRLa İsTeMiYiŞini,Eylül'ü,Deniz'i..!
Bıktım artık her şeyden!!dayanıcak gücüm kalmadı onsuz bi hayat düşündükçe deliryorum nefesim daralıyo kaçıcak bi delik arıyorum..Eğer deli gibi sevmenin sonucu buysa,bununla mükafatlandırıyosa hayat sizi SEVMEYİN!!!Bırakın bilmeyin bile sevmenin nasıl bişey olduğunu,bilmeyin elele tutuşup gezmenin mutluluğunu,bilmeyin onun nefesini hissetmeyi,bilmeyin O yanınızdayken ne kadar mutlu olduğunuzu,bilmeyin hayatınınızın her zerresinin o olmasının nasıl bi duygu olduğunu,bilmeyin ondan en ufak bi msj gediğinde bile o içinizdeki kıpırtıyı,bilmeyin O'nsuz dünyanın ölümden farklı olmadığını,bilmeyin O yanınızda yokken zor anlarınızda elinizi tutacak başka birinin olmayışını,bilmeyin AŞKI,sevmeyin kimseyi BENİM ONU SEVDİĞİM KADAR,canınız yanmasın bu denli,gözyaşlarnınz sel olup akmasın her gece bi ucunda onu hissettğiniz yastığınıza,güvenmeyin kimseye benim ona güvendiğim kadar,ezdirmeyin kendinizi onun beni ezdiği kadar,ne olursa olsun seviyorum demeyin benm gibi,boş boş bakmayın etrafa o yokken,anlamsızlaşmasın hayatınız,anlamı olsun yaşamanızın,gözlerinizin içi gülsün daima,yine neyin var demesin size etrafınızdakiler,bu kadar çok ağladığınız için saklamak zorunda kalmayın artık gözyaşlarınızı,maske takmak zorunda bırakmasın O hayatınızı değiştirip bianda çekip giden insan!Kısacası dedim ya SEVMEYİN!!
. . . . . . . . . .

Ya DA SeViN!!!Benim O'nu sevdiğim kadar çok,uğruna ölümü bile göze alıcak kadar çok sevin!!Sevin ki Yenik düşün hayata..Siz O'nu sevmekle kazanırken,bırakın hayatta O'nu size sevdirip acı çektirdiği için kazansın!!!

Hiç yorum yok: