2 Ocak 2008 Çarşamba

Yapraklar düşerken takvimden tek tek
Yarınları düşündük hep..
Kimi zaman mutluluk getirirken bize yarınlar,
Kimi zaman hüzün yükledi umutlarımıza..
Fakat artık koskoca bir yıl,
Yarınlara yüklediğimiz umutlar geride kaldı..
Şimdi sana yüklüyoruz umutlarımızı 2008..!
Çok da fazla bi şey istemiyoruz aslında

Gideni Aratma Yeter..!


Gelişine bi çok insan sevinirken ben sevinmedim 2008!bi çok insan yeni umutlar,yeni aşklar,yeni dostluklar bekleyip ümit ederken senden ben hiç bişi istemiyorum!ne yeni umut,ne yeni aşk,ne dostluk,ne sevgi ne de başka bişey..2007 ye de umutlar beslemiştim delice,ümitlice..umutları beslerken tek değildim 2007 için...Yanımda elimi tutan biri vardı!Ozamn hala yanımdaydı....!Beni bırakmasına,bi gün bi kez daha çekip gitmesine izin verme demiştim 2007 ye..Ama o naptı?Sana yükledi bütün sorumlulukları..Gelmene 1 ay kala al 2008 artık fazla geldi bana bu aşk dedi ve işte dün gece de çekti gitti!O yüzden sana da inanmıyorum ben..Çünkü biliyorum sende çekip gidiceksin,sende düşünmeyip umutlarımı,mutluluklarımı bi gecede kayboluvericeksin..Zaten ben sevmedim seni 2008!çünkü biliyorum ne umutlarımı geri vericeksin bana ne de mutluluklarımı..Ne yaralarımı geçiriceksin,ne de şu ardı ardına akan gözyaşlarımı dindirmeye gücün yetecek..!Bi işe yaramıycaksın yani!en azından benim işime..O yüzden bu yıl O'nun yılı olsun..Bu yılda tüm güzellikleri,mutlulukları,tebessümleri O'na ver olur mu!!Beni de kendimle bırak!hiç bir şey isteyip bi sürü sorumluluk yükleme üzerime..Benden bişi isteme!Benim senden tek isteğim;GİDENİ ARATMA YETER!!!

HADİ 2008 GİT O'NA!!!!!!!!!

Bi de O'nu çok sevdiğimi söyle!!

Hiç yorum yok: