6 Ocak 2008 Pazar

Sabahın erken saatlerinde toplanıp sınıfça kahvaltıya gitme kararı almıştık 2-3 gün öncesinden..Organizatör olarak her zaman ki gibi ben ve güldoşum gittik araştrdık ve Hacıkadı evini ayarladık..Duyurduk sınıfa ve gelmek isteyen herkes 8,45 te Kurşunlu cami'nin orda olucaktı..Nihayetinde gelmek isteyen herkes oldu ben hariç:)Yine her zamanki gibi süslenemedim ve geç kaldım..Yazık o soğukta beni beklemişler bi gittim hepsi kıpkırmızıydı Ahmet hoca laf çarpıttı birazcık:)Neyse gittik bi güzel yerleştik..kahvaltılarımız,ardı ardına dolup boşalan çay bardaklarıyla geçivermiş zaman anlamadık!!yavaş yavaş herkes dağılmaya başladı ve kaldık bizbize..Ben,Esra,Güldoşum,SEloş,Eda,Ender,Taylan ve Ahmet hoca!



Okulda da hep bu tayfa olarak takılırdık..Bi tek Çağdaş eksikti..uykusuna kıyıp gelemedi beyefendi:)Her şey çok güzeldi.Bol bol sohbet ettik.Ender'e büyük çabalarla sigarayı bıraktrmıştık ondan bahsettik..











Biricik Ahmet hocamıızın soğuk,buzgibi espirileriyle dalga geçtik..:)Benim şairlik yönümden ve şiirlerimin hep terkedilmek,gitmek temalı olduğundan konuştuk:)

Eh gitmeden bi de fallarımıza bak dediler kırmadım bide fallarına baktım tek tek :)Güldoşumunkine bakarken şipşaklamış bizii Enderişkom:)
Çok güzel başlamıştı ama kabus gibi bitti!Dershane sınavı vardı öğleden sonra ve berbat geçti!!sonuçları bilmiyorum ama çok kötü artık yarın öğrenicem ama biliyorum nasıl geliceğini..Olsun her şeye rağmen güzel bi gündü..:)
İyi ki varsınız:)

Hiç yorum yok: