23 Ocak 2008 Çarşamba

ayyy şükür yazabiliyorum..evden giremiyorum sayfama yaa:( deli olucam seçillerdeyim şimdi ordan yazıyorum...

Oysa o kadar yazıcak şeyim vardı ki..Resimlerle ballandıra ballandıra anlatacağım bi sürü şey..bi sürü güzel şey yani!!Hayat güzel buralarda.!takmamaya karar verdim hiç bişiyi ve düşünmemeyi O'nu..Hayat güzelmiş meğer,meğer güzelmiş onsuz bu şehir:)ben ne kadar büyütmüşüm her şeyi..o nasıl bu kadar vurdumduymaz olabiliyo diye düşünürdüm hep ama olunabiliyomuş gerçekten!Gerçekten bittiğine inandığınız anda,kafanzda bitirdiğiniz anda umursayamıyomuş meğer insan:)Mutluyum çok....:)Bunun nedeni ne acaba ?:) yok yok gerçekten bilmiyorum nedenini..:)bilsem anlatmaz mıyım cnm aaa:)...of tamm anlatırım bi ara :)


Gülmek çok yakışıyomuş bana :) öyle dediler..Gamzelerim çıkınca ortaya,ve bakınca insan onlara unutuveriyomuş her şeyi,dertlerini bi kenara atıp saattlerce izlemek istiyomuş...:)

bnde hadi alın o zamn buyrun gülüyorum,bakın gamzeciklerime ve unutun her şeyi dedim ve artık ;
GÜLÜYORUM ...:)

Hiç yorum yok: