5 Ocak 2008 Cumartesi


Aman Allah'ım şu tatlılığa,gözlere,dudaklara saçlara bi bakın:)çok tatlı çok:)
Güldoş'la Trendy'e gittik bugün öğlen..Bu yakışıklı da ordaydı:)kim olduğunu bilmiyorum karşı masada yaklaşık 20 kişilk bir grupla oturuyor,bilgiç bilgiç birşeyler anlatıyordu..E bende de erkek çocuk hastalığı olduğu için hemen dikkatimi çekti kereta:)bi çocuk bu kadar mı tatlı olur yaa bayıldım aşık oldum resmen çok canlar yakıcak dedim güldeniz'e..:)şöyle çaktırmadan resmini çekmek istedim ama sanırım farketti..:)Bide böyle nazlı nazlı bakış attı bana sonra..:)
Dua ettim Allah'a benimde böyle bi oğlum olsun diye..:)tam adını sorucak,konuşacak,öpücekken kalkıverdiler ve tanışamadan gitti:( neydi acaba adı?? ben olsaydım "Deniz" yada "Güneş" koyardım......:)
Benim içimden seni görünce ilk Güneş geçtii..Umarım seninle bi daha karşılaşabilirz Güneş:)

Hiç yorum yok: