18 Ocak 2008 Cuma

Yaklaşık 1 hafta oldu yazmayalı..Aslında o kadar çok şey vardı ki yazıcak ama ne biliyim içimden gelmedi bişey yazmak zaten hiç açmadım bile pc'yi şu bi haftadır..

Neyse Ozan'la konuştum biraz önce..bayadır görüşmüyoduk küsmüştük onla ama dayanamadı ve aradı..Konuştum biraz dertşleştim iyi geldi!Ama üzüldüm Ekin'le ayrılmışlar:(

Sonra biraz önce yukardaydım..Körkütük hasta Yunus yatıyo...Salak kavga ettik sigara içrmedim diye..:)

Daha sonraaa..Damla'nın dedesi vefat etmiş..Bi yılda 2 ölüm zor,çok zor..!Dayanamadım ÖLÜM dedim ve her ne olursa olsun aramalıyım diye düşündüm ve yanında oldum!

sonra Halk Oyunları ekibimden bi arkadaşım vardı;Ufuk!!!!Besyo'da okuyo...O teklif etti ve 3 gndür durmadan arıyo deli oluyorum..Ve sinir olduğum bişey daha var!!Bu aralar daha doğrusu Güldeniz'in O benden habersiz ufuğa attığı msjdan sonra( ki hala kızgınım güldoya!!!!!!) bütün teklifleri geri çeviriyosun..Artık unutmalı ve yeni sayfalar açmalısın,ömrünün sonuna kadar onun gelmiceni bile bile kendini hayattan ve çevrendeki bisürü yakışıklı çocuklardan soyutlamazsın falan da filanda konuşup duruyolar...Akılları sıra beni cezbetcekler her ne kadar bilseler de dünyanın en yakışıklı erkeği de gelse şu durumda göz ucuyla bile başka birine bakmıcamı teselli için söyleniyolar işte..Onlar öyle dedikçe bi durup düşünüyorum aslında..Ama sonra yok diyorum!!!Aşkına ihanet edemzsin O'nu unutmak için başkalarını kullanamazsın diyorum ve vazgeçiyorum hemen!Sonra da diyorum ki o seni bu derece teperken;nereye kadar zırlıcaksın illa da oO diye...!!
Amaaaaan neyse işte öyle.. canım sıkıldı şimdi...gece devm ederim..:(

Hiç yorum yok: