12 Şubat 2008 Salı

SeN YaNıMDa OLsAYDıN...

Sen yanımda olsaydın böyle olmazdım ben..Sen yanımda olsaydın ezilip,büzülmezdim..Dimdik durur,savaşırdım herkesle.sen yanımda olsaydın Ölümden hiç korkmadığım şu günümde,Ölümden bile korkardım belki de..kalbimde büyüttüğüm o küçük kızın yaşlarını silmekten yorulmazdım,sen yanımda olsaydın!Sen yanımda olsaydın bu kadar büyük ve hüzün dolu anlamlar yüklemezdim AŞK'a..her gece kabuslar görüp,ağlayarak uyanmazdım,sen yanımda olsaydın..Sen yanımda olsaydın belki de şaşkın gözlerle bakmazdı etrafımdakiler bana..Sen yanımda olsaydın birgün başka birgün başka bi ruh halinde olup şaşırtmazdım insanları..Bana acımalarına izin vermezdim sen yanımda olsaydın..!Yalnızlıkla dertleşmezdim!Sen yanımda olsaydın vazgeçmezdim kendimden bu denli...Ve aslında ben olsaydım;bırakmazdım böyle yapayalnız,çaresiz,dayanaksız ve sevgisiz halde beni..!!!

Hiç yorum yok: