16 Şubat 2008 Cumartesi

Bi boşlukta gibiyim sanki.Ne kimseye aitim nede bi yere.Ucu bucağı olmayan bi uçurumdan sarkıtılmış yada bir kenara fırlatılmış oyuncak gibiyim...kolum kanadım kırık gibi sanki..
Kırığım,Yıkığım,Yılgınım,Eziğim,Çaresizim, Umutsuzum!!
Sen bilmezsin çaresizlik ne demek,Yıkılmak ne demek!Fırlatılmış bir oyuncak gibi hissetmek ne demek bilmezsin!!Ben seni hiç çaresiz bırakmadım ki..BEn seni hiç fırlatıp atmadım ki..BEn seni hiç ezmedim ki..Ve ben seni hiç beni sevdiğin kadar az sevemedim ki..Yada en önmlisi ben seni severken sana şart sunmadım ki...-->Seni çok severim ama; ...................................
Oysa Ben seni karşılıksız sevdim!ben seni ama'sız sevdim!ben seni eğer'siz sevdim..Ben seni sade ve sadece kalbim istiyo diye sevdim!!Ve sanırım en büyüğü bu ki;ben seni,beni öldürdüğünde bile çok sevdim!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

öyle bir hal aldı ki aşk ne AMA sız ne de EĞER siz aşk kaldı...AŞK la öyle oynadılar ki öyle dalga geçtiler küçümsediler ki artık AŞK bile daha fazla katlanamadı buna... ne haliniz varsa görün dedi ve çekti gitti... tıpkı AŞK ın kıymetini bilmeyip sevgi nedir anlayamayan DELİCESİNE, uğrunda ÖLÜNECEK kadar sevildiği halde umursamayıp çekip gidenler gibi...:(:(

BuSiCe GoNs.. dedi ki...

Benim dostum olduğun ne kadar da belli..Ne kadar da belli ruh ikizim gibi olduğun..Doğru söylemişsin bitanem,çok doğru hemde..Hep konuşuyoruz ya işte AŞK dayanamadı artık ve "eyvallah" dedi,çekti gitti.. kaldık burda tek başımıza çaresiz,ve umutsuz..!RUh ikizim dedim ya hani yazının başında evet gerçkten öylesin ama ;ruh ikizim olman benim yaşadığım bütün dertleri seninde yaşayacağın anlamına gelmez..Mutluluklarımla ruh ikizim olman dileğiyle..umutla kal seni seviyorum