4 Şubat 2008 Pazartesi

Döndüm ben..:)
Sonunda evimdeyim..İnsanın evi gibisi yok valla..Bildiğiniz gbi aslında 1-2 günlüğüne gtmiştim Gökova'ya ama terslikler,aniden çıkıp gelen hastalık sonucu Marmaris'e geçtim ordan aniden..hava kararmıştı ben marmarise gittiğimde..6,30 otobüsüne falan bindim..Bi yandan acıdan kıvranıp,bi yandan da ne yapıcamı düşünürken salağın biri oturdu yanıma..Nerde ne varsa beni bulur ya hep işte yine buldu beni..Çocuk tam bi sapık..Otobüs tıklım tıklım hiç bi tane yer yok ve ben sinirden delirmek üzereyim..En sonunda bi bağırdım herkes bize baktı şöfor durdu ve adamı öne alarak hallettik sorunu..Marmaris'e sinirden ve acıdan ağlayarak girdiğiimi hatrlıyorum!ağrı kesicilerle ayakta durmaya çalıştım ama olmadı hemn ertesi gn hastaneye gttik..Zaten sadece halam a söylemiştim bu durumu bide O'na!!Bi gece kaldım acil'de..Kendime geldim!adamakıllı doktora gdilmesi gerekiyomuş ama sanırım ben yine gitmicem!!!!
Neyse Seral'i gördüm..benm gttiğim gün akşam bize geldiler..hiç yüz vermedim..O zaten bi havalarda..Lafı ordan burdan eveledi geveledi ve sonunda o beklediğim soruya gelebildi ama allah için baya bi çaba harcadı!SOnra da cevabını aldı ve oturdu!
Çok sağlıklı bi tatil geçirdiğim söylenemez..Duymamam gerekn şeyler duydum,kalbimi çok acıtan şeyler..Yine üzdüler beni..duymadığım şeyler söylediler..Belki doğru belki yanlış...Belki haklı belki haksız ama ben artık sıkıldım gerçekten!Seral'in sürekli benm duymamam gerekn şeyleri ısrarla üstüne basa basa söylemesinden,bi kere daha kanamasından yaralarımın,kime inanacağımı,kimin doğru söylediğine şaşmakatn sıkıldım!!!

Hiç yorum yok: