29 Mart 2009 Pazar

Yine Akyaka'daydım bugün...Malum psikoloji düzeltme,sinir atma modundayım..dolaştık,fotolar çekildik yine..Tüm gün boyunca hep U vardı aklımda..Onunla yaptığımz şeyler geldi birbir..onunla oturduğmz yerlere gttik,aşkımıza şahit olan mekanların önünden geçtik..anıları canlandırdım tek tek..Ve düşündüm sonra Ben T'yi U kadar seviyo muyum diye..Bi cvp bulamadım.Sessiz kaldı içimde cümleler..Sonra tekrar dşündm acaba T beni U'nun sevdiği kadar çok seviyo mu diye..Çok düşündüm ve cevap Hayır'dı!! Çünkü o hiçbir zamn bir şeyler uğruna beni asla yalnız bırakmamştı,bırakmazdı ! BEn onun her şeyiydim..Benden öncesi yada sonrası yoktu..Tüm öncelikler bana aitti.Gerçi ne farkeder ki artık..Hayallerimz bile farklı ne garip..Ama üzülüyorum,çok üzülüyorum ! Yazık diyorum kendime..Değer mi bunca üzüntüye,sıkıntıya...3 gün mutluysam 10 gün sıkıntı çekiyorum bu ilişkide..! Bkalım sözde artık bitmişti.bugn sondu..Saat 12 oldu hala bi msj bile yok..Oturdum sinirden ağlıyorum !!! Yeter artık !! bnce en iyisi ÇEK GİT GÜNEŞİMDEN !!!

Hiç yorum yok: