25 Mart 2009 Çarşamba

Evdeyim..Hastayım yatak döşek yatıyorum 3 gündür..bugn daha iyiydim okula gttim,sınavlarıma grdim. bu ev hali hiç bana uygun değil patlıyorum sıkıntıdan..Akşamdan akşama grsem eve ne gzel..))Bi an önce iyileşip dışarılara yol almalıyım artık.) gerçi havalarda kötü ama olsun yağmur bile iyidr ev halinden=)
***********
Kavgalıyız yine T'yle..Saatimiz kurulu sanki..3-5 gün iyi oluyoruz sonra alarm ötüyo ve biz başlıyoruz didişmeye.ben bu durumlardan gerçkten çok sıkıldım...Aşk varsa mutlulukta olmalı bana göre..Mutlu etmeli karşı taraf..Karşılıklı olmalı tabi ki her şey..Bir tek o beni değil bnde onu mutlu etmeliyim..Eğer olmuyorsa bunlar,gözyaşı dökülüyosa hep,sinir katsayıları yükseliyo ve zarar veriyosa sana hatta etrafındakilere..Tek kaçarı var bu işn..Olmuyo demekki diyip ayrılmalı yollar...Zor olur mutlaka ama daha fazla acımaz en azından...Yıpranmaz,bunalmaz sıkılmaz insan.. bilmiyorum sonumzu..El ele yürüdüğümüz yolun sonunu bile kestiremiyorum artık...Karanlık var ilerde ama ışık nerde hatta var mı onu bile bilmiyorum. . . . . . . . . /
***********
Sezgi kızdı bana bugün biraz.s tavır takındı haklıydı belki ama ne yapiyim yaa benm de elimde olan bişi değil...Zaten onu da çok özledm bu aralar.( ne kadar oldu grşmeyeli..aynı şehrde olmamıza rağmen grüşemiyoruz çok üzücü../ Oysa o kadar şey var ki ona anlatmam gereken :S
************
Dün Ufuk aradı ama ben Cüneytin yanındaydm..Sonra konuşalım dedim.."Hala aynısın demi böyle bile süslenmesen ölürsün deli:)" der gibi gülümsedi =) ..Napiyim hala aynıyım bn der gbi karşılık vrdim bnde.) sonra konuşalım dedim kapattk ama aramadı bi daha..E çocukda gurbet ellerde beni aramak için beklemiyo heralde..Ayıp oldu,kşke konuşuverseydm 2 dk ama napiyim o an öyle demiş bulundum..AMan nyse bilir o beni=)
***********
Yarın Köyceğiz planları kuruyodum ne güzel..Kızlarr bile yeter artık demişti bnm hayallerimden ama iptal ettim hepsini !!! Hiç düşünmemiş hiç planlamamş gbi yapmaya çalışıyorm..planlanan bir şeyin iptal olmasına hiçte tahammül edemem oysa ki ama bu defa sinirlenip oturcam evde...Yada buralarda yeni planlar kurabilirm kndime...Akyaka'ya gdebilirm mesela yarın.Nden olmasın,gzel bi fikir bu .) Seçim çalışmalarını kontrol edebilirm..)

Hiç yorum yok: