18 Mart 2009 Çarşamba

Kırgınım,çok kırgınım..O kadar değersz hissettm ki bgn kendimi..o cümleyi duyduğumda o anda bi an kalbim durdu yaşamdan koptum sanki..Bu olayın gerçekleşmesi değil,benm çook sonra duymam oldu beni üzen..Evet daha çok erkendi,bunca şey olduktan sonra bu kadar çabuk evt denilemezdi..Ama mutluluksa amaç diyecek br şey de yoktu..Demicemi de bilirdi aslında. Bilmeliydi yada..Ben T konusunda ondan bi onay beklerken,tüm konuşulanları ona anlatrken benim bu olayı normal bi insan gbi olup bittikten sonra duymam cidden üzücydü...Dedim ya kırıldım çok..Umarım fazla sürmez de geçer bu kırgınlık..Kibarlık abidem'e dayanamam ben zaten ama üzdü beni...:(

************

Yeni bi şarkı keşfettm "Heder oldum aşkına" ymış. adı..Güzel bi şarkıymş..sözleri bana uymasa da akşamdan beri paso onu çalıyorum pc de.) taktım mı takıyorum bi şarkıya.) sonra da bıkıyorum çabucak..Her şeyde mi böle diceksinz değil tabi ki:) taktığıma da takarım yani hiçte bıkmam..))

*************

Uzun aradan sonra Ufukla konuştum bugün..Aramıyodu uzun süredir,merak ediyodum..İyiymiş,sevndm..Gece atışına gitti şimdi..Gelince ararım dedi ama uyumuş olurum ben,yada T'yi arıcam zaten .)

*************

Derya ablayı tanştrdım T'yle:) Bunu Ufuk duysa kızar Derya abla'ya ve üzülür de..sonuçta ben ufuk sayesinde tanştım onla..bi ablam yoktu artık 2 tane ablam var ufuk sayesinde..Onun hakkını bu yüzden bile ödeyemem hiç..

İlk başlarda Çok iyi düşün dedi bana hatta karşı çıktı ama benim durumumu görnce anladı o da..Kabullendi T'yi..hele bi kabullenmesydi :) şaka bi yana ablam o benm yaa benim mutlu olmamı ister her zamn..Ve ben mutlluyum çok .)

*************

Yarın sevgilimin yanına gidiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum:) Çok özledim..hasta olmuş,kıyamam ben ona.) bi ilaç olayım geliyim bari:) uff aslında yarın Serhatın da doğum günü .S bi ortacaya da uğrasam iyi olur ama nasıl uğrarım bilmiyorum..Serhata antipati duyan bi sevgilim var .S oysa ben o kadr çok seviyorm ki onu :S neyse napalım artık katlanıyoruz bu çocuğa:)

**************

Neyse ben kaçıyorum gons.) artık uykum geldi yavaştan..Hem T bekliyo arıcam die..Daha fazla bekletmiyim koca bebekiM'i .)

( neden bu resim var bu yazının altında bilmiyorum..Sadece saçma bi istek,o kadar..) )

Hiç yorum yok: