27 Haziran 2008 Cuma

Zor günler geçiriyorum son zamanlarda...Kalbim paramparça sanki..Etimi koparmışlar gibi acıyo her yerim..Koparsalar bu kadar acımazdı belki...Yandım,kül oldum..Soğuk soğuk sular döküldü üzerimden..En ufak korum bile kalmadı yeniden alevlenebilmek için...

. . .

Ordan oraya yuvarlanıyorum..tam ayağa kalktım derken yerde buluveriyorum kendimi..tam biri elimi tutup yerden kalkmama yardımcı oluyoken aniden bırakıyo ve ben tekrar yuvarlanıyorum..

. . .

İnsanlara şaşırıyorum..Sevdiklerimi bunca seneye,bunca şeye rağmen tanıyamamış olmama üzülüyorum.uğraşılan çabaya üzülüyorum..Güvenlerin bi anda yok oluvermesi canımı sıkıyo ama elimden bi şey gelmeyince çaresiz sonunu seyrediyorum..Sonunu yangına çevirecek şeyler olmasın istiyorum..Karşı tarafın sevgisi yabana gitmesin istiyorum...Evlilikler yalan üzerine,aldatmaca üzerine kurulmasın,sevenler yıkılmasın istiyorum...Sevilenler kandırılmasın istiyorum...

Hiç yorum yok: