20 Haziran 2008 Cuma

Nice yıllara:)



Bak bugün sana kimi anlatıcam Gons...:)

Selen'i....Canım dostum,biricik sırdaşım,yanında istediğim gibi gülüp,istediğim gibi ağlayabildiğim,beni dinleyebilicek tek arkadaşım,bana ne olduğumu hissettiren insanı, SeLEN'i..:)


Bundan tam 17 yıl önce tam da bugün(20.06.1991) dünyalar güzeli,zorlu bir bebek dünyaya gelmiş....ve iştee 16-17 yıl sonra o bebek,o sarı şeker benim Her Şeyim oldu:) O kadar güzel bi duygu ki bu,o kadar özel ki.......


Her şeyiyle çok doğru bi insan o.Açıksözlülüğüyle,dürüstlüğüyle mükemmel biri..Gerçekten şükrediyorum O'nun varlığına..Şöyle düşünüyorum da o da olmasa kim olurdu ki yanımda..Kim paylaşırdı sevinçlerimi,hüzünlerimi..Gözyaşlarımı kim siler,kim mutlu olurdu artık gülüyoru(z)m diye..Kimi arardım ilk önce başım sıkıştığında.......İşte tüm bunlar ve daha fazlası için İYİ Ki VAR........:)



Dedim ya çok açıksözlü biri O..Sevmediği insanları yüzüne direk söyleyebilicek kadar açıksözlü biri..Çok seviyorum onu ..O bebek gibi yüzünü çok seviyorum O'nun..Gülüşünü,bakışını seviyorum..Saçlarını seviyorum..İlerde onun gibi bi kızım olsun istiyorum hep:)..Küçük triplerini seviyorum..Ne giyse yakışmasını seviyorum..O zarif tırnaklarını,tırnaklarına çok yakışan bordo ojelerini seviyorum..Renkli converselerini seviyorum hatta öyle renkli bi converse bulamadığım için kıskanıyorum bile onu:)..Gayretini seviyorum..Arkadan konuşmayışını seviyorum,dobra oluşunu...Sıcakkanlılığını seviyorum..Titizliğini seviyorum..O renkli göz kalemlerini o gözbebeğinin sadece dış tarafı yeşil olan:) gözlerine çekişini seviyorum..Masumluğunu seviyorumm..Hiçbir zaman ısınmayan ellerini seviyorum..İstikrarını,kararlılığını,Enişte'M e :) olan aşkını,tutkusunu seviyorum..Alttan alttan bakışıni:) seviyorum...saya saya tavla oynayışını,tabudaki başarısını,başarımızı seviyorum..:)Bian da kıpkırmızıya dönüşüvermesini seviyorum..O'nunla aynı zamanlarda hep aynı duyguları paylaşıyor olmamızı seviyorum..Bana da bulaştırdığı cimriliğini:) ve sayemde onda da tutku haline gelen nivea:) aşkımızı seviyorum...O ipek gibi saçlarına taktığı rengarenk bantları,saçlarının kırıklarını temizleyişini seviyorm..-ParDon-' larımızı seviyorum:)Kısacası OriGiNaL oluşunu,Pasha'sının LaDy'si oluşunu SeViYoRuM...:)......:)
İyi ki doğdun Şeker Kız:)...
İYİ Kİ VARSIN..
Her zaman yanımda olup bana destek,canım,diğer yarım olduğun için SaNa,Seni bu dünyaya getirdiği ve bu kadar güzel yetiştirdiği için annene ÇoK TeŞeKKüR EdeRim..
Nice 20 HAziran'lara Pasha'nla:),Benimle,Biizmle, sevdiklerinle....
........HeP MuTLu OL......



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Busem yazdıkların çok güzel gerçekten ve kendimi çok değişk hissettim YANİ BİR MAHCUP .( çünkü ben bir tek bu konuda açık sözlü olmadım ....içimden gidp sarılmak gelse öpmek gelse sevdiğini söylemek gelse yapamıyorum ve bu beni çok üzüyo...( ben söylemesem de sen bil bunu ben de seni seviyorum şeker .) bu arada PASHA---LADY---ENİŞTE---YENGE---HATUN bir süre kullanmayalım bence :S biliyosun

BuSiCe GoNs.. dedi ki...

Bunu duymak iyi geldi..Ben de seni seviyorum şeker:) amaan boşver biz yeteriz birbirimize..(içi bizi dışı milleti yakar çaktrma,) ) bu arada evt artık kullanmak yok .s .(