7 Haziran 2008 Cumartesi

Tam 1 sene oldu O'nu kaybedeli..O gittiğinden beri düzeni olmadı hiçbir şeyin..Hiçbir şey rayına oturmadı hep bir yerlerde kopukluk vardı..Dayımlar,teyzmler,kuzenler,biz hep kopuktuk bi yerde...Ortak noktamız O'ydu sanki..Biz O var diye yakınmışız meğer bu kadar..O gittikten snra adam akıllı bir araya bile gelemedik..Haftada 1 kez görüyodum teyzemi mesela..yada oraya gttiğimde hep yukarı çıkan ben, artık teyzemi görüp ordan geri geliyorum eve, yukarı çıkmıyorum hiç..Kimbilr belki de sadece biz kopuk kaldık burda,bilmiyorum..Hani O'nu anlattığım yazıda O direk'ti demiştim ya evet gerçkten O DİREK'ti...Direğimiz yıkıldı ve bölük pörçük kaldık,hepimiz savrulduk başka bi taraflara..Şimdi tam 1 senenin ardından yine O'na ihtiyacımız olduğunu anladım..O varken her şey çok daha güzeldi..Gitmemeliydi..Bir sürü insanın sorumluluğundayken gitmemeliydi..

Allah rahmet eylesin DEDECİM..
ÖZLEDİM SENİİİİ :(:(:(:(

Hiç yorum yok: