5 Kasım 2009 Perşembe

Kapatılmış basit bi kahve fncanı değildi bugünkü...Çok şey söyledi A.gül.. Beni tekrar o günlere götürdü sanki..İçimi okudu resmen ve ben yne yıkık moda geçtim o faldan sonra..altıüstü bi faldı demek az kalır o cümlelerin yanında..

****

1 haftalık tatilimi Marmaris'te geçirdim..Kemal abimi evlendirdik .. sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum çnkü ben onu kmseyle paylaşamıyorum ama olsun Gaye değerini bilicek gibi geliyo=)   süper bir düğün oldu.. 32 dişim görüne görüne geçirdim bütün bi geceyi..Sürekli gözüm onlardaydı ve bian önce evlenmek mi istedim ne :) :p




*****
U.'nun askerliği bitmiş,gelmiş bile:)  valla göz açıp kapayıncaya kadar bitti gibi geldi bana ama bunu bide kendisine sormak lazım=)  şartlar farklı olsaydı bu kadar çabuk geçer miydi bu zamn o da tartışılır tabi ..

*****

Kuzi'm gidiyo c.tesi :(   bi yanım eksik kalıcak artık..  tlfnla grşmek yetmicek bana ama katlanmak zorundayım(z).

*****
Ve şimdi biraz kendimi düşünme zamanı..En az başkasını düşündüğüm kadar..kimsenin beni düşünmediği kadar.. !!

Hiç yorum yok: