15 Ekim 2008 Çarşamba

yazmak istediğim o kadar şey var ki ama yazamıorum..dile getiremiorum hçbr şeyi..bu aralar her şeyi içime atma taraftarıyım..artık konuşmuyorum,yorum yapmıorum...kendi kendime tükeniorum belki bilmiorum..ama konuşmamak en iisi..böyle sesszce olanları izlemek,bilmiorum blki de çekip gtmek..
Ufuk'u gördm bu gece rüyamda..'sen en iisini yaptın,bnden hayr yoktu sana' dedi..garip br rüyaydı.Oysa ben çok uzun zamn olmştu rüyamda onu görmeyeli..çok merak ediorum bu aralar,belki de ondandr..aramıyo br ses vermio iyi mi kötü mü bilmiorum!!Oysa en çok araması gerekn br zamndaym ki ben..Nyse umarım iyidr..
sınavım var brazdan oraya gdicem ama bu kafayla da nasıl soru çözülebilrse artık..
Acilen kendime gelmeliyim ben..Kendime gelebileceğim -iyi- olaylar olmalı artık hayatımda..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slm ıyıyım ya carsıya cıkdım ıste bugun bı sıkıntı yok sadece yemektemn zehırlendık 1 hafta falan cok kotuydum sımdı ıyıyım oyuzdende arayamadım sana yenı aşkında mutluluıklare dılerım ısın gercegınııstıyosan hayatında yenı bırısı oldugunu bılırken sesını duycak kadar cesaretı bulupta arayamadım belkı bende bılmıyorum bunu7 email atcaktım ama stede sorun var gırmıyo ondan buraya yazdım neyse grş kib.