13 Ekim 2008 Pazartesi

evdeyim..Bugünün pzrtesi oluşundan kaynaklanan br tatil, dershanem yok..:) braz kafam karışık okadr.. Taylan'la konuştuk bgn..T'yle olan durumları anlattım ona..İlişkimizin gdişatından,bana olan hareketlernden falan söz ettm..O ısrarla Nuran hocanın bu ilşkiyi bilmesini savunurken ben bu durumda pek kararlı değildim aslında..nedenini bilmiyorum:S ya da biliyorum henüz sürerliliğinden emin olamadğım br ilşki olduğu,2 gn snra 'Bitti' dediğimde bana sorulan neden ? sorusunun cevabını bildiğimden korktuğum için belkide,istemedm..
Taylan'ın yaptığı yorumlarda takılı kaldım snra br süre.."Sende önceki gbi ( U ) br bağlılık göremiyorum..Bliyorum şuan mutlusun ama olmazsa da çok fazla üzüleceğini sanmıyorum" dedi..
Şöyle br düşündüm de öyle mi gerçkten? Gerçkten bu ilşki bitse ben üzülmez miyim?ağlamaz mıyım?İçim parçalanmaz mı hiç? Düşündm çok düşündm! evet belki henüz çok fazla bağlanmış değilim ve evet gerçkten mutluyum da..ama eğer olurda bterse bigün..ÜzÜLüRüm !!! AğlarıM !! İçim parçalanır,çok hemde !! ama br püf nokta bu ağlayışlarım,kahroluşlarım 2 ay bilmedin 3 ay fakat asla 1 sene değil !!!! işte belki de bundan korktuğum için!!! ama ne olursa olsun şu an O'nun gözlerine bakarak,elini sımsıkı tutup dolu dolu "Seni Seviorum" diebiliosam bunları düşünmenin pek de br yararı yok sanırım..Hemde bugün tam -2AY- olmuşken.. = ) Nice 2ay'lara koca bebek'immmm :)

Hiç yorum yok: