28 Mart 2008 Cuma

Lanet ediyorum okula!!Adı var ama sadece adı..Bi okul sadece tabeladan ibaret olabilr mi yaa var mı böyle bişi!!LAnet olsun okula açana da bu hallere sokanada!Bu okulda kalmamı sağlayan,günlerin geçmesine yardımcı olan hocalar gittikten sonra ne önemi var ki GAZİ ANADOLU LİSESİnin...Ha turgut reis ha gazi..Benim için hiç bi farkı yok artık olmıcak yani..Hayatımda bu kadar değer verdiğim tek hoca;NAZMİ HOCa sanırım..ama o artık olmıcak..Ben ÖSS yle boğuşurken yanımda olup elimi tutamıycak,sıkıntıdan ağladığım zamanlarda onun yanında alamıycam soluğu,artık gelin'i olamıycam,Gelin'im die dalga geçemicek..
Sonra Pınar hoca...O yokkende bi eksik olurum okulda..Kim kıyafetlerine yorum yaparım,kimi hissederim bi abla, bi anne gibi..Nuran hoca var tabi ama hepsinin yeri ayrı..HEm pınar hoca daha eski..DEdim yaa ha turgut reis ha gazi!!benim için hiç farkı olmıcak onlar gittikten sonra..ve dah bi sürü isim Murat hoca,Banu hoca,Serap Hoca vs....
ÜZGÜNÜM,KIZGINIM..
Bu okulu açana,açıp da bu hale sokanlara!!hepsine lanet olsun!Nerde ne varsa bizi buluyo 3 senedir...Dedim yaa en önemli zamanımızda,onlara en ihtiyacımız olduğu zmanda da alıyokar onları bizden!!!!!!!!
Onlarsız bi GAZİ nasıl olur düşünemiyorum..Nazmi hoca'sız bi GAZi....Cümlesi bile kötü,yakıcı............:(
Çok seviyorum O'nları,çoooooooooooookk!!Keşke her şey bi şaka olsa..Ama işte yine sadece keşke'de kalıyo hepsi!!kahretsin!!

Hiç yorum yok: