9 Mart 2008 Pazar

Gelinlikler içinde güzel olmayan bi kız var mıdır acaba merak ediyorum..Nasıl bişeyse giyen en güzel kız oluyo,büyülüyo insanı..Dün gece ablamı görnce tutamadım kendimi ağlamaya başladım..Bu kadar güzellik olamazdı sanırım..:)


Her şey mükemmeldi..Çok eğlendik.Bolbol göbek attım..sahnede tek başımıza babamla istek üzerine tango yaptık,çakır olmuş vaziyette..:)
Eteğim sağolsun,rahat rahat göbek attıramadı bana ama yine de çok eğlendim,çok...
Ve Sanırım;
BENDE GELİN OLMAK İSTİYORUM..:(

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ah be güzelim düğünd kısa etek giyilirmi oda ablanın düğünü olacak işmi.sen beni görseydin abimin düğününde:)) işallah sende gelin olursun ve inanıyorumki en güzel gelin sen olursun

BuSiCe GoNs.. dedi ki...

teşkkr ederim umarım..sizi tanıyamadım..sitemi ziyaret eden değrli insanı tanımak isterim :)