14 Eylül 2009 Pazartesi

 --14 EylüL--
bugün benm doğum günüm.. İyi ki doğmuş muyum,iyi ki var mıyım bilmiyorum..  Her zamnkinden farklı,imkansızlıklar içinden sıyrılıp gelen sürprizlerle yaşandı bugün..Hasret,kırgınlık,hazmedemeyişlik,gerginlik ama yine de her şeye rağmen -Mutluluk-, havalara uçmak hatta,şaşkınlık hepsini birarada yaşadım bu gece...  o an bıraksalar havalara uçabilrdim,yada hüngür hüngür ağlayıp tüm öfkemi,kırgınlığımı kusabilrdim...  Ben her zamnki gbi susmayı tercih ettim.. Kıyamadım,kıyamazdım... O gözlerime hala aynı ! ateşle bakarken,her şeye rağmen benm yanıma geldiyse ben ona bi çift söz söyleyemezdim... Hem o da  bilir ; "Susmak, her zamn en iyi cevaptır."  Sustum ben,sonuna kadar hemde  ve kabul ettim tüm şartlara rağmen....
****
Aslında bu gecenin kahramanı,benim tüm bu duyguları hisstmemi sağlayan,müthiş bir organizasyonla ve müthiş sürprzlerle doğum günümde beni dünyanın en mutlu insanı yapan bitanecik kuzim ! Selin'im... ! Her şeyim !!  İyi varsın,iyi ki diğer yarımsın !!    onu tarif etmek istesem lugatda bile yok tarifi !!
****
Ve işte gecenin en can alıcı yeri... Doğum günü çocuğu yoğun istek üzerine sahneye çıkar ve şarkılar seslendirir...  ;
Görmesem daha iyiydi seni burada bu gece..
aradan aylar geçti silinmedin hafızamdan..
her gece gibi bir geceydi seni görene kadar
Birer birer çıktılar yerlerinden hatıralar...

Duygularıma esir oluyorum seni görünce !
İnsan bin kere mi yanıyor,bir kere sevince...
Ruh bedenden ayrılıyor çekimine grdim..
bin kere daha yandım ama canım,
"Gördüğüme sevindim.... "
Bu şarkı esnasında hem ben söylerken mahvoldum hem de  o beni dinlerken . . . .
     Teşekkrler sürpriz adam, teşekkrler varlığın için !
Not:  Bu yazının Mavi olması bi tesadüf değil...

Hiç yorum yok: