6 Ağustos 2009 Perşembe

Ne uzun zamn olmuş yazmayalı..Kendimden,hayatımdan bir şeyler anlatmayalı... hayata bir şeyler katmayalı ne uzun zaman olmuş...
*****
Tercih yapmadım..1 yıl daha burdayım Muğla'da..Olucaksa ii yer olsun dedm ve doğru ! bir karar verdim..1 yıl hiçbir kayıp değil benm için..
*****
Mavi'nin farklı tonları da varmış onu farkettim yaklaşık 1.5 ay önce.. hangi Mavi daha güzel,hangisi daha derin farkına varıyorum yavaş yavaş..Ama bi mavi uğruna diğer maviyi bırakmak gelmiyo içimden...
*****
"Her işte bir hayır vardır." dedikleri ne kadar da doğru.. ya da sadece bi gönül avuntusu.. Yaşanan kötülüklerin ardından bi kalp çırpıntısı,masum bi tebessüm... ama yine de ben inanıyorum;inanın, "her işte bir hayır vardır.."
*****
Gözler her şeyi anlatmaz mı sizce?gözler varken sözlere gerek var mıdır? Her şey dudaktan çıkan 2 çift söz müdür? dudaklar "GİT" derken, gözler "KAL" demez mi hiç?? Ve gözyaşı,gözyaşı akmaz mı hiç "kalmalısın" derken ? ? ?

&& Gözler kalbin aynasıdır ya ,gözlerinizin verdiği kararlara sadık kalın hep..Sözleriniz yanıltabilr sizi ama gözlerinin asla !!! &&
ii kararlarla,mutlu tebessümlerle,Göz'lerinzle kalın..
ve tabi bir şey daha... ; "kendinize çok ama çok ii bakmayı unutmayın..."

Hiç yorum yok: