27 Ocak 2009 Salı



Uzun süredir yememiştim..Ne kadarda özlemişim elma şekerini=)dilimin kırmızı oluşunu,ellerimin kırmızı ve yapış yapış olmasını,dişlerimde elma şekeri dolgusunu ve onun sesini:)...Oysa her zamn yeseydim böyle olmazdı..Özlendi,unutuldu tadı diye bu kadar tatlı geldi.)
******
Dün sinemaya gittik.'sonbahar'a.. hayatımda izlediğim en iğrenç filmdi sanırım..hiçbir olgu,hiçbir ders yoktu..ortada olay yoktu zaten ve tam ortasında bitmiş olması da cabası..2. bölümde kalkıp gidicektk,tam ayağa kalktık eşyalarımızı alıyorduk ki ışıklar kapandı ve kaldık:) sıkıla sıkıla btrdik 2. yarıyı da.) oysa ISSIZ ADAM gibi belki de 2. yarıda coşuyodur diye düşünüp avutmuştuk kendimizi,olmadı..Büyük bir hayal kırıklığıyla ve bu filme verdiğim 21 liranın içime oturmuşluğunun şokuyla çıktım sinemadan:)napalım,napalım die düşünürken Adanus'a gdelim dedik..Birer acılı adana söyledik.Afiyetle yedik:) yerken işkence çektrdim ama olsun.)ordan çıktık eee yemeğin üstüne ne yapılır çay içilir dedik simit sarayına gittik..Birer fincan çay içtik..ee çayımızı da içtik şimdi napılır die düşünrken elma şkeri fikrini attım ortaya..Nazar'a gittik elma şekeri aldık.Yolda gülüşe gülüşe şarkılar söyleye yedik elma şekerlerimizi...İçmeden sarhoş olunurmuş onu anladık:) Çooook gzel bi gndü.) ama benm canım hala pamuk şker istiyooooo :=)

Hiç yorum yok: