18 Nisan 2008 Cuma

hani üstümde bi bezginlik var demiştim ya haftasonu..malesef hala aynı moddayım..bi yorgunluk,bezgnlik...geceleri uyumak bilmiyorum..sabaha kadar otursam hiç de isyan etmez heralde gözlerim..sabaha kadar şarkı dinlesem..anıları canlandrsam,hayaller kursam falan filan..
işte dedim yaa yorgunum bu aralar.Oysa toparlanmalıyım,kendime gelmeliyim..Gülü kız(dı)m ben..Üstesinden gelebilirim her şeyin,yeri geldiğinde gülüp geçebilirm her şeye.ilk değil ki bu yaşadıklarım kaç kere yaşadım bundan önce..ilk kez mi sevdim sanki,ilk kez mi terkedildim,ilk kez mi gömdüm kalbimi en derinlere,ilk kez mi yandım bu denli,ilk kez mi lanet ettim yaşadığıma,sevdiğime bu kadar delice,ilk kez mi yedim şu sırtımda duran bıçak izini!!!!

ahhh hayat ahhh geç artık sen benden.İlk değil bana bunları yaşattığın.beni sınama artık ben biliyorum bu duyguların nasıl duygular olduklarını,ben biliyorum yapayalnız ortada kalmayı,ben biliyorum sevenin acısını,ben biliyorum bu hallere sokanların pişmanlığını...tanışmadığın insanlara git biraz da.Git ki; onlarda anlasınlar aslında ellerine diken batıp,kanatmadıkça kolay olmadığını gülleri koparmanın....

Hiç yorum yok: